Ikariam SE

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Ny server

14

DKn2

72 Kullturella upplevelser Sökes

0

Leka

3

Disconnect

Pinned Ändringar i teamet

29

Disconnect

Fegaste spelare på ikariam

4

Donna

Recent Activities

• DKn2 -

Replied to the thread Ny server.

Quote from Disconnect: “Quote from DKn2: “Quote from Haara: “Jag har inte haft planer (än) på att börja på den nya servern så skulle inte såga att jag har full koll, men då stod t.ex. skeppens hastighet (eller var det bara handelsskepp?) var…
  • DKn2 -

Quote from Donna: “Quote from DKn2: “Quote from Donna: “63 riktiga spelare just nu av 107 på topplistan...sen övriga 44 som heter något med 4-siffrig nummer efteråt är säkert multikonton.... ” man fick inte välja sitt namn när man…
  • TGM -

Posted the thread 72 Kullturella upplevelser Sökes.

Thread
    Hela 72 stycken sökes!
  • 3ttt -

om ni får "fel" nick, så går det bra att ändra det i "inställningar/kontodata"
  • Donna -

Quote from DKn2: “Quote from Donna: “63 riktiga spelare just nu av 107 på topplistan...sen övriga 44 som heter något med 4-siffrig nummer efteråt är säkert multikonton.... ” man fick inte välja sitt namn när man började på den servern.…
  • Disconnect -

Quote from DKn2: “Quote from Haara: “Jag har inte haft planer (än) på att börja på den nya servern så skulle inte såga att jag har full koll, men då stod t.ex. skeppens hastighet (eller var det bara handelsskepp?) var förändrade borde en…
  • DKn2 -

Quote from Haara: “Jag har inte haft planer (än) på att börja på den nya servern så skulle inte såga att jag har full koll, men då stod t.ex. skeppens hastighet (eller var det bara handelsskepp?) var förändrade borde en förändring kring…
  • DKn2 -

Quote from Donna: “63 riktiga spelare just nu av 107 på topplistan...sen övriga 44 som heter något med 4-siffrig nummer efteråt är säkert multikonton.... ” man fick inte välja sitt namn när man började på den servern. Då fick man ö namnet…
  • Disconnect -

Replied to the thread Leka.

Quote from Donna: “Mina invånare är näst intill nykterister, så där förstår jag inte heller vad du menar... ?( ?( ?( ” Tveksamt. :D
  • Disconnect -

Replied to the thread Ändringar i teamet.

Tyvärr dags för lite tråkiga nyheter igen. Vår SO Tankred är inte längre en del av teamet, pga inaktivitet. Vi tackar honom för allt han gjort och önskar honom lycka till.