Search Results

Search results 1-20 of 807.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• utväckling av IKA?

Disconnect - - Speldiskussioner

Quote from 3ttt: “ok får ni ha åsikter/ider på forumet? ” Ber verkligen så hemskt mycket om ursäkt att jag inte svarat, haft en del privat som jag var/är tvungen att fokusera på.. Klart vi får ha åsikter. Vi får tycka att nån uppdatering av GF, eller merge, t.ex är fel. Vi får till och med skriva det. Inom rimliga gränser såklart.

• utväckling av IKA?

Disconnect - - Speldiskussioner

Quote from 3ttt: “ja 123abc, om det är sådant som roar några, så är det bra bara det inte blir som piraterna som en del "bara" håller på med utan att ha det vetenskapligt belagt så tror jag att piraterna skadar IKA mer, än det tillför spelglädje :-/ det verkar som att en del "nya" spelare slutar på grund av det cooper och disconect mf ser ni något som vi vanliga spelare inte ser utveckling av spelet, vilja/ider från GF att göra IKA mer attraktivt? ta omröstningarna om funktioner, som fans förut,…

• Kära spelare, Ni har märkt att vårt forum har säkrats på ett sätt som gjorde dem oåtkomliga för er sedan fredag kväll. Vi vill be om ursäkt för detta besvär, särskilt eftersom forumen är det första och enklaste sättet att ge er info.. Detta var dock nödvändigt för att upprätthålla en hög säkerhetsnivå och försiktighet. Det har varit ett säkerhetsproblem var tvunget att hanteras snabbt och bra sätt vilket gjorde det nödvändigt att helt och hållet begränsa tillgången till de aktuella systemen. Uta…

• Hej alla! Mellan 25/8 kl 00:00 till 27/8 kl 00:00 kommer det vara en 30% rabatt på Premiumkonton samt Skatterådgivare. Ditt Ikariam.Se Team

• Nya krigsservern!

Disconnect - - Spelhjälp & Frågor

Quote from Röde Orm: “Har skickat tickets, men får inga svar... ” Pratade nyss med vår CoMa och enligt henne har du fått svar.

• Ska se till att du får svar på dina tickets.

• Lek - Gissa vem som kommer sen

Disconnect - - Forumspel

Prinsessa vet jag väl inte, men tack. sillen nästa?

• FotbollsVM på IRC

Disconnect - - Community

Hej alla! Snart börjar fotbolls-VM, dit Sverige är kvalificerade. Vi på OnlineGamesNet har öppnat diverse kanaler för de som vill diskutera VM och matcherna, det finns även en svensk kanal. För att nå den, finns det två sätt. 1: Om du har en klient (mIRC etc), anslut till irc.onlinegamesnet.net 6667 , därefter skriver du /join #WC2018.se , alternativt /join #WC2018 för den internationella kanalen. 2: Har du ingen klient går det bra att använda webbchatten. Då klickar du bara här för den svenska,…

• Lek - Gissa vem som kommer sen

Disconnect - - Forumspel

Men om jag vill va en prinsessa då? Next Tarodis?

• Ändringar i teamet

Disconnect - - Community

Vår GO prinsj123 har gjort ett så bra jobb så han har blivit upphöjd till SGO. Ett stort grattis och lycka till med dina nya uppgifter!

• Quote from 3ttt: “hej disconnect det är en flerdelad ide 1 - dels original, om en ny skandinavisk server 2 - dels om server sammanslagning 3 - dels om nya funktioner jag antar att det är om den första, som du refererar till ” Exakt. De två övriga är tyvärr inte möjliga för tillfället, kan jag säga redan nu (pga tekniska saker, GF har bland annat inget fungerande merginsystem för tillfället). Den första kan vara möjlig, det vet jag inte i nuläget men jag återkommer när jag har svar.

• Först: Sorry för att det dröjde med svar, haft lite elektronikproblem som förhoppningsvis är fixat nu. Tycker detta är ett bra förslag, och jag kommer skicka det vidare, så håll tummarna.

• Oh Happy Day

Disconnect - - Spelet

Hej alla! Vi kommer ha en Happy Day, idag mellan 00:00 till 23:59 med 30% Ber om ursäkt för sen info. Ditt Ikariam.se Team

• Har rapporterat detta, återkommer vid svar eller fler frågor.

• Påskevent

Disconnect - - Spelet

Hej alla! Vi kör ett påskevent mellan 30/3 kl 00:00 till 4/4 kl 23:59 med följande: 25% på resurser (Alla resurser, inklusive lyxresurser) 25% snabbare bygge av byggnader 25% snabbare handelsskepp. OBS: Detta gäller inte specialservrarna, detta gäller endast Delta. Enjoy! Ditt Ikariam.se Team

• Ändringar i teamet

Disconnect - - Community

Spelteamet växer. Vi har nämligen fått in Legenden till oss. Han är svensk och är även SGO på Bitefight, där han nästan tillhör inventariet, och gör ett mycket bra jobb. Varmt välkommen till oss!

• Ny server

Disconnect - - Spelet

Hej alla! 14/2 kommer vi få en ny server: zeta Denna värld kommer ha 30% mer resursproduktion, samt 20% snabbare byggnadshastighet. Världen kommer ha nummer 6, och öppnas ca klockan 14. Lycka till! Ditt Ikariam.se Team

• Ändringar i teamet

Disconnect - - Community

Så har vi fått ännu ett tillskott från vårt grannland Norge, nämligen Mea1, som tar platsen som Smod. Även hon är erfaren och förstår Svenska bra. Varmt välkommen och lycka till!

• Ändringar i teamet

Disconnect - - Community

Då har vi fått ett nytt tillskott till teamet, nämligen prinsj123 Han är norsk, men förstår svenska, dessutom väldigt erfaren. Välkommen och lycka till!

• HOT?

Disconnect - - Allmänt

Låser tråden då anklagelser inte ska förekomma på forumet. //Disconnect