Search Results

Search results 1-20 of 79.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Lek - Gissa vem som kommer sen

Lilla björn1 - - Forumspel

Tackar fortfarande bara jag, har inget annat att göra på sommarlovet än att sitta här och uppdatera mig inför kanske en kommande comeback xD iallafall Xena nu får du festat klart

• Lek - Gissa vem som kommer sen

Lilla björn1 - - Forumspel

Björnen kommer tillbaka Tror glitter är nästa hoppas hon kan ljusa upp detta lite dystra sommar väder

• Lägger ner

Lilla björn1 - - Ikariam - Delta

Vi får väll se vem som hittar kontot först när jag väl kommer tillbaka Kanske blir du vem vet?

• Lägger ner

Jag komemr nu att lägga ner mitt spelande här tyvärr har själv insett att ens dagar väldigt sällan blir stiga upp gå och göra det man måste och sedan komma hem gymma och gå lägga sig och ens tankar hinner inte ens landa i att man måste logga in här! Nyheten kommer som en chock för vissa och en del vet redan om den Men jag kanske kommer tillbaka vem vet och då ska det sparkas pirater och trupper så det ryker om det Alla ovänner jag fick sista piratomgången jag hoppas vi kan vara goda vänner ändå,…

• Piratutdelningen

Lilla björn1 - - Spelhjälp & Frågor

Detta känns för mig en nödlösning för Ikariam för att hålla liv kvar bland servrarna det kommer bli en större girighet för att komma in top 50 och även nå dom lite högre utdelningarna. Det kommer leda till mer krig, där finns det sedan flera olika vägar vart spelet kommer ta vägen, fler personer slutar eller mer aktivitet på servern.

• hej då

Kommer sakna dig

• Slutar !!

Tråkigt att höra du får ta hand om dig hoppas du kommer tillbax när du har dragit ifrån IRL lite igen

• Det ryktas att...

Det ryktas att AQA har gått i ide Det ryktas att Dryad springer runt med sin Alien armé och skrämmer jord bor Det ryktas att en sovande björn inte bör väckas förrens på sommaren

• Fred KxH vs. CoB och -SPA-

Skriver under här med då även fast jag är lite sen med det haft fullt upp med det där irl livet (Tråden stängs då fred har förhandlats fram /Tofo, Moderator)

• KxH vs. CoB och -SPA-

Quote from Tankred: “ Quoted from "Lilla björn1" Nä jag har ej det och ni ger oss inte direkt mycket tid att rusta heller... direkt efter utdelning också... Jag kan bara gissa men erat mål är väll att plundra dom resurser vi får och sedan bara nämna CoB bara för att det ska se bättre ut från er sida? (inget illa menat mot CoB absolut inte) Två dygn är mer än vad SPA gav LSW när ni förklarade dem krig förra månaden, direkt efter att ET krigat ner dem i brygga ” Krigsförklaringen kom ja! men vi i …

• KxH vs. CoB och -SPA-

Fegt eller taktiskt se det hur man vill! Att man ska meddela innan nä absolut inte men när man ser på samband så är det inte konstigt att jag ser det som fegt eller? Tror inte heller ni hade uppskattat något i -ET- som såg ut något liknande!

• KxH vs. CoB och -SPA-

Röde Orm jag vet inte hur det gick till när ni valde motståndare MEN att efter vi haft fred i mindre än 24 timmar med LSW komma med en krigsförklaring emot oss tycker jag är fegt. Jag vet jag har sagt det innan och jag säger det inge... Vissa av oss hann inte av väpna oss som tur var! men när guldet tickar i botten och man har av väpnat då komma med en krigsförklaring inget man gillar... Sedan dessutom ha 2 dagar på sig att rusta det går inte att klara av det! en massiv armé och flytta på 2 dygn…

• Krig KxH Vs CoB och SPA

jaha ingen har skapat en tråd här än så jag får väll göra det och även första krigsrapporten Sjöstrid nära Polis (19.02.2017 18:17:58) lilla björn[-SPA-] från Kristal delefin vs 30nord[KxH] från Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Rammskepp..............................50(-0) - Rammskepp...............................0(-8) ............................................. - Eldskepp................................0(-3) Ångpistong.......…

• KxH vs. CoB och -SPA-

Quote from Nosferatu: “Jaaaaa... då börjar vi snart, hoppas det blir roligt för alla inblandade och att det blir många fina KR! :rocketlauncher:” inte särskilt många från min sida... bara en massa plundringar mot mig... tycker fortfarande att det var fegt av er att ge er på oss efter att vi redan avslutat ett krig mot LSW

• ET vs LSW

det ryktas att -ET- vill ha lite mer utmaning så dom kommer lägga sig i -SPA-'s och CoB's krig mot KxH

• KxH vs. CoB och -SPA-

Quote from Prinsessan: “Quote from Lilla björn1: “Nä jag har ej det och ni ger oss inte direkt mycket tid att rusta heller... direkt efter utdelning också... Jag kan bara gissa men erat mål är väll att plundra dom resurser vi får och sedan bara nämna CoB bara för att det ska se bättre ut från er sida? (inget illa menat mot CoB absolut inte)” Nää, inte då. De väljer oss för att vi är så sjukt trevliga och alltid gästvänliga och gulliga och gärna bjuder på vin och dans och skoj och överdådiga midd…

• KxH vs. CoB och -SPA-

Quote from Röde Orm: “Quote from Lilla björn1: “jag tycker det låter som lite feg spel från KxH's sida att komma nu när mitt guld förråd är slut! Buh #dislike” Och bäste björn, hur tror du vi har koll på sånt...Spara är guld vet du väl Då har du väl knappast råd att resa ner mot palmernas förlovade land heller väl?” Nä jag har ej det och ni ger oss inte direkt mycket tid att rusta heller... direkt efter utdelning också... Jag kan bara gissa men erat mål är väll att plundra dom resurser vi får oc…

• KxH vs. CoB och -SPA-

jag tycker det låter som lite feg spel från KxH's sida att komma nu när mitt guld förråd är slut! Buh #dislike

• -Spa- Vs Lsw

ett inofficiellt sammarbete så vitt jag vet men ändå en vinst är en vinst :thumbsup: Sjöstrid nära goldman (14.02.2017 16:59:38) Donna[-ET-] från den lila stenen, sillen[-ET-] från Ares K_37, Gambrinus--V, Falcon--K, Eren, Borntofun[-SPA-] från alfonsby, Vintrie, Åtta bier[-ET-] från den lila stenen, Sirenia[-ET-] från Spanien, Cristalin, Ibiza, lilla björn[-SPA-] från Vin heffa vs sir M[LSW] från Armin, Elda[LSW] från Gate, Gro, Frölunda[LSW] från Eren, Levi, Armin -----------------------------…

• -Spa- Vs Lsw

tofo och sina citat