Search Results

Search results 1-20 of 48.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Quote from Tankred: “Quote from Lonar Jion: “Krigsförklaringen får det att låta att vi i CoB styr 10 av serverns topp 13 allianser.” Kan du utveckla ditt resonemang, så vitt jag kan se nämns ni varken mer eller mindre än någon annan allians? Är det så att det ligger en sanning bakom detta att ni styr Deltaservern och att du därmed känner dig träffad!!!??? :huh:” Va det inte glitter som styrde Delta enligt vissa källor? Däremot tycker jag krigsförklaringen låter som att KxH utmålar -WK- som bobar…

• WK vs HNS

Kiddie - - Ikariam - Delta

En sista större strid innan freden, missade lägga upp den igår Får även passa på o tacka Mango och Magnus för den trevliga tiden på deras ö Sjöstrid nära Melon (25.09.2016 22:27:16) Magnus_Castor[HNS] från Rythlin torp, Stenmarken, Charlottenburg[HNS] från Rythlin torp, Roma, Mango[HNS] från Melon, Mandarin, Päron, Blåbär, Smultron, Lingon, Papaya vs RoadGunner[-WK-] från Falukorv7, rolexx[-WK-] från Hitt på nått, Mandarin, Tofflan[-WK-] från Mango, Kiddie[-WK-] från Twocorner, Thirdcorner, Once…

• WK vs HNS

Börjar lida mot sitt slut nu Strid om Stenmarken (25.09.2016 6:45:22) Mango[HNS] från Mandarin, Charlottenburg[HNS] från Mandarin vs Kiddie[-WK-] från Twocorner, Crazzix[-WK-] från Bang Kwang, Mango, Granithällen --------------------------------------------------------------------------------------------- Svavelkarabinjär......................0(-686) - Svavelkarabinjär......................532(-0) Svärdsman............................0(-2202) - Svärdsman.........................2374(-2300) Hopli…

• WK vs HNS

Strid om Rythlin torp (23.09.2016 2:16:22) Kiddie[-WK-] från Roma, Stenmarken, Magnopolis vs Magnus_Castor[HNS] från Rythlin torp --------------------------------------------------------------------------------------------- Svavelkarabinjär.......................84(-0) - Svavelkarabinjär......................0(-200) Svärdsman............................346(-14) - Svärdsman.............................0(-192) Hoplit.............................1079(-381) - Hoplit................................0(…

• WK vs HNS

Sjöstrid nära Mango (20.09.2016 22:41:22) Kiddie[-WK-] från Stenmarken vs Mango[HNS] från Mango --------------------------------------------------------------------------------------------- Rammskepp...........................398(-174) - Rammskepp.............................0(-430) ............................................. - Eldskepp..............................0(-385) Mörsarskepp...........................210(-0) - Mörsarskepp...........................0(-286) Ångpistong..................…

• WK vs HNS

Sjöstrid nära Granithällen (18.09.2016 20:53:39) Mango[HNS] från Mandarin vs Kiddie[-WK-] från Twocorner, Stenmarken, Crazzix[-WK-] från Stenmarken --------------------------------------------------------------------------------------------- Rammskepp.............................0(-557) - Rammskepp............................45(-403) Mörsarskepp...........................0(-350) - Mörsarskepp...........................210(-0) Ångpistong............................0(-350) - Ångpistong............…

• Lek - Gissa vem som kommer sen

Kiddie - - Forumspel

Nepp Nästa är allas våran älskade glitter okej, kanske inte allas men iallafall många av oss

• WK vs HNS

Jooda verkade till en början som att all predikande om återhållsamheten och vita veckor tycktes ha gett resultat fram tills nu då Mango inte riktigt köper våra argument och har fått sina mannar att göra uppror. Men icke att oroa sig, jag har i skrivande stund skicka ut flera män för att få dessa problemmakare att "försvinna"

• WK vs CoB

Quote from Adonis: “Quote from Beatfreak: “Nu saknas bara Lic, TG och Aqua. så har vi en Sort of "världskrig"” Du glömde den bästa alliansen av alla... ALIENS ..:D” Trodde Aliens gått i "dvala" efter guiden för att vila upp sig

• WK vs HNS

Sjöstrid nära Mango (08.09.2016 21:49:08 ) Kiddie[-WK-] från Banan, Magnopolis vs Mango[HNS] från Mango --------------------------------------------------------------------------------------------- Rammskepp...........................343(-157) - Rammskepp.............................0(-277) Mörsarskepp...........................385(-0) - Mörsarskepp.........................238(-484) Ångpistong..........................109(-211) - Ångpistong............................0(-329) Raketskepp..........…

• WK vs HNS

Sjöstrid nära Mango (07.09.2016 23:59:22) DKn[-WK-] från Bree, Crazzix[-WK-] från -Adde- 3, Kiddie[-WK-] från -Adde- 3, Magnopolis, Rythlin torp, Stenmarken, Granithällen vs Mango[HNS] från Mango --------------------------------------------------------------------------------------------- Rammskepp..........................1672(-378) - Rammskepp...........................277(-378) Mörsarskepp...........................400(-0) - Mörsarskepp...........................722(-0) Ångpistong............…

• WK vs HNS

board.se.ikariam.gameforge.com…f0277acd40d29ec52b018d2b4 Fullt "predikande" redan första dagen

• WK vs HNS

Jaja det tog lite längre tid än väntat, tar på mig den, kan mycket väl vara som så att måhända jag kan ha råkat glömma bort min uppgift under en ytterst kort tid, honest mistake Klart det är era Mango, jag har själv satt ditt erat namn på flas....... eh jag menar att det är jag själv som undersökt saken och jag hittar alltid den skyldige

• Lek - Sant eller falskt

Kiddie - - Forumspel

så sant, så sant, trivs som bäst i mörkret o kylan Nästa håller inte med ett dug o tycker sommaren kunde vara längre

• Lek - Sant eller falskt

Kiddie - - Forumspel

Delvis sant, delvis falskt, jag åker i en bil till o från jobbet men jag är så nedrans lat att jag inte äns kör bilen ingen jätte lust att gå 1 mil fram o tillbaka... Nästa person börjar känna av suget efter ett härligt krig

• Låtlek A-Ö

Kiddie - - Forumspel

Edge of the World - Within Temptation

• KxH vs LSW

Kul, hoppas LSW/LWS eller vad ni nu vill kalla dem bjuder på lite motstånd så det inte bara är en stor hög av kr med plundringar

• The Alien Guide

Quote from sCorpK: “Quote from Ivanhoe: “Väldigt låga betyg ni fick förresten.” Det här är inte IMDb, 6 är över avarage och därmed relativt bra! 8|” vill nästan påstå att 5,9 e jävligt bra med tanke på hur mycket minus det pratades om i början går ju inte att låta bli att fantisera om vad det kunde ha hamnat på

• Vad lyssnar du på?

Kiddie - - Allmänt

Ojoj är så mycket så håller mig till vad som spelas i lurarna just nu Sirenia - My mind's eye

• Alien guide - Rapporter

Sjöstrid nära Heineken (13.03.2016 20:25:30) turbo74[-ET-] från Polis vs Kiddie[-WK-] från Thirdcorner, Crazzix[-WK-] från Bastiljen --------------------------------------------------------------------------------------------- Rammskepp.............................0(-100) - Rammskepp...........................1195(-80) Mörsarskepp............................0(-42) - Mörsarskepp...........................248(-0) Ångpistong............................0(-100) - Ångpistong...........................…