Search Results

Search results 1-20 of 100.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Lek - Gissa vem som kommer sen

Crazzix - - Forumspel

Vad vore en fredag utan det? Nästa är Tankred

• WK vs CoB

Crazzix - - Ikariam - Delta

Många strider har det varit de senaste dagarna mot hansan. Ville variera mig lite så seglade över till CoB och testade lyckan, det gick helt okej. Sjöstrid nära Julia (11.09.2016 20:03:08) Crazzix[-WK-] från Sv-delfin vs nonno[CoB] från Julia, Elldrate[CoB] från Vin 1, Sten 1, Sten 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Rammskepp............................271(-54) - Rammskepp.............................0(-181) Eldskepp...................…

• WK vs CoB

Vi gör det lätt för oss och drar igång två krig samtidigt så vi får fler mål att välja på vart vi än befinner oss på kartan Nej men när man ligger i krig och en annan allians lägger sig i finns det egentligen inte mycket att välja på än att starta ett trevligt krig till, och vad jag har förstått det är inte hansan ensamma om att smutsa ner våra fina hav så valet blev ganska enkelt

• Det ryktas att...

Det ryktas att Lilla Björn är upprörd Det ryktas att det kommer bli efterfrågan på svavel och guldkistorna kommer sina

Crazzix - - Forumspel

Yes nu kom jag äntligen in! Nästa borde bli åtta bier

• Lek - Sant eller falskt

Crazzix - - Forumspel

Falskt(tar bilen) Nästa längtar till helgen

Crazzix - - Forumspel

Inte då, jag kom och hoppade emellan. Nu får Turbo göra entré

• Bion

Någon som får det att fungera? Har sett fyra filmer nu och inte fått nånting, känner mig väldigt lurad Livstids premiumkonto kan jag godta som kompensation, tack på förhand

• Slutar

Inte okej att skriva så Nord... Synd du slutar Lilla Björn, ha det fint irl och välkommen tillbaka när det beger sig igen

• -NWO- vs Druid

Haha lilla Björn, var ju du som startade kriget så var glad att de ställer upp och du får motstånd

• The Alien Guide

Quote from Itachi: “Quote from glitter: “Men allvarligt, anmälan på detta!? Ska bli grymt intressant att få veta vad som tolkats in i fantasin. Jag hoppas det delas ut varningar för missbruk av anmälanknappen.” Tyvärr så görs det ingenting åt dessa ofredade "offer" som rapporterar sånt här. Eller ska vi kalla dem gnällkärringar? Jag ställde en oskyldig liten fråga angående reglerna för någon dag sen, och även den blev rapporterad Förmodligen denna också. Där är någon som inte gillar oss verkar d…

• The Alien Guide

Är de lika aktiva i krigandet som de är i den här tråden? Men såg att sillen hade lagt upp ett par fina KR så verkar ju finnas lite trupper att hitta där ute i alla fall

• The Alien Guide

Blir ju lite mer att kriga för om man plundrar. Lätt hänt att flytta på sig annars Det är väl bara Ivanhoe som har läst någonstans att man inte får plundra, och hans uttalanden tenderar gärna i att man gör motsatsen.

• Alien guide - Rapporter

Jag har tappat räkningen, men var det dagens femte kollossus aktiverad så här sista dagen? Strid om Oldox--M (13.03.2016 22:23:47) sillen[-ET-] från Carlsberg--S, Tuborg--V, Sofiero--V vs Crazzix[-WK-] från Gallerix, Fixer De Ripper[-WK-] från TYLER DURDEN, Marseille, Gallerix --------------------------------------------------------------------------------------------- Svavelkarabinjär......................350(-0) - Svavelkarabinjär.....................1035(-0) Svärdsman.........................…

Xena ville inte lägga upp min storslagna seger Strid om Xenatown (13.03.2016 20:41:16) Crazzix[-WK-] från Black Dolphin vs Xena[-ET-] från Xenatown --------------------------------------------------------------------------------------------- Svärdsman.............................150(-0) - ............................................. Hoplit................................202(-3) - ............................................. Mörsare................................30(-0) - ......................…

Quote from Xena: “Vet inte varför inte DKnn postade den landstriden också, men här kommer den... Strid om Dijon > (12.03.2016 4:51:01) > Kiddie[-WK-] från Armin, Crazzix[-WK-] från Armin, Gustav Vasa[-WK-] från Armin, RoadGunner[-WK-] från Polis, Svavel 01, Fixer De Ripper[-WK-] från Armin > vs > CeD[-ET-] från Dijon, Omega 1 Vin, Provence, Bourgogne, Carnac, Marseille, Bordeaux, Xena[-ET-] från Guld Planeten, Nytänkande City, illwo[-ET-] från vin, kristall 3 > > --------------------------------…

Sjöstrid nära Zup Stad (11.03.2016 11:23:34) sillen[-ET-] från Gambrinus--V, Omega 1 Vin vs Gustav Vasa[-WK-] från Spritus, Polo, Crazzix[-WK-] från Bastiljen --------------------------------------------------------------------------------------------- Rammskepp...........................395(-105) - Rammskepp..........................2505(-131) ............................................. - Eldskepp...........................2555(-342) Mörsarskepp............................84(-0) - Mörsarskepp…

• The Alien Guide

Inte gammalmodiga tofo, chatten i spelet är relativt ny, IRC har ju några år på nacken men jag var allt in där igår efter lång frånvaro, väldigt trevlig stämning där Idag var det en liten hektiskt dag i ET-land med flera strider samtidigt, tack för den inbjudan ön blev väldigt fin till slut med gröna och blåa gubbar vid de flesta städer. Sorry till de civila som blir drabbade av kriget

Sjöstrid nära Falukorv8 (10.03.2016 22:56:32) Newmill[-ET-] från -R10- vs Crazzix[-WK-] från Bastiljen, Budweiser, RoadGunner[-WK-] från Falukorv8, Mariastaden --------------------------------------------------------------------------------------------- Rammskepp...........................1171(-90) - Rammskepp...........................1091(-90) Eldskepp............................672(-232) - Eldskepp...........................1092(-225) Mörsarskepp...........................277(-0) - Mörsarskep…

• Sjöstrid nära Budweiser (10.03.2016 21:14:59) Crazzix[-WK-] från Heineken, Polis vs Åtta bier[-ET-] från Budweiser --------------------------------------------------------------------------------------------- Rammskepp............................600(-24) - Rammskepp............................132(-72) Eldskepp............................413(-146) - Eldskepp................................1(-0) Mörsarskepp...........................165(-0) - Mörsarskepp...........................292(-0) .........…