Topplista för plundring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Topplista för plundring

Jag skulle önska att det infördes en topplista på plundrat gods, 1 poäng/vara plundrat gods, den skulle kunna fungera som anfallspoängen att man tappar lite var dag man inte plundrar. Poängen skulle inte läggas till totalpoängen utan vara en egen kategori som man kan tävla mot andra i. Skulle även kunna tänka mig att det skulle gå att införa minuspoäng då man själv blir plundrad. 1 poäng/vara plundrat gods

Jag tycker det skulle vara kul med en sådan lista :D , annars tillför det väl inte så värst mycket utom ännu ett tävlingmoment förutom mest AP,TP osv...
  • Intressant förslag Tankred. Man kan ju inte få för många topplister och statistik, eller? Tycker inte jag i alla fall. :) Kan bli kul att se vem serverns största pirat är. Kanske vore mer intressant om bara plundrade resurser från aktiva spelare räknades?

rickard001 wrote:

Men det här ska ändå inte vara en prio för GF
    Verkar som att du är inte och skriver detta lite överallt Rickard. Är det så att du tycker att nåt av dina en miljon förslag ska ha högre prio? Eller kanske alla?
  • Nej men förslagen som jag har läst på det engelska forumet gillar jag mer.

Men om man säger så så skulle det här var lättast att införa om man skiljer på de olika förslagen så skulle det här vara lätast att lägga in. Men jag är inne på ett förslag som jag har läst på det engelska forumet ett förslag om landstransporter som jag tycker ska gå före det här förslaget men det här förslag ligger iaf på min topp 10lista
  • Har faktiskt pratat med några kompisar om detta, vore roligt att se vem som är den bästa tjuven och inte bara den som e aktivast på att slakta trupper. Att förlora 5% eller något sånt om dagen som i AP vore toppen, så att det framgår vem som den aktivaste tjuven också. Som Tankred också sa så kommer detta garanterat att bli ett tävlingsmoment likt AP, vilket skulle vara grymt kul. Att räkna bort inaktiva som Loke sa vore ännu bättre.

Jag skulle uppskatta det om detta införs. :thumbsup:
  • "Att räkna bort inaktiva som Loke sa vore ännu bättre."

Jag gillar också idén men finns det inte vissa problem i det här? Ökad plundring av små spelare t.ex. Är det något vi vill uppmuntra till?

Med både aktiva och inaktiva med skulle jag förmodligen placera mig konstant top40. Med endast aktiva skulle jag ligga på sista plats året om.
  • Tycker detta är ett riktigt trevligt förslag faktiskt. Fler sätt att mäta framgång kan sporra till
    en aktivare spelstil såklart. Det vinner alla på. Och visst, endast plundring av aktiva bör vara
    med annars är det ingen sport.