-NWO- vs LSW

• Diplomati

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• -NWO- vs LSW

Då vi nu har fått se vad LSW kan erbjuida när det kommer till så är vi nöjda och vill nu hedra alla våra stubbade mannar för detta krig! Dom änkor som nu har blivit måste vi få ta hand om och önskar därför fred men vi kräver 2 saker

1: 10 fina ord om våran allians

2: att Mango AKA mrlejon bekräftar freden

när detta har bekfrätats så hoppas jag LSW får vara i fred ett tag så dom får sörja sina döda! :thumbup:
  • Hej kära WerlisP, ärad och vida omtalad Diplomat för alliansen -NWO-!

Jag vill börja med att be om ursäkt för att LSW inte bjudit på det motstånd som ni nog hoppats på.
    Men fokus har varit riktad mot Norse, och nu på slutet -WK- som nu flitigt hälsar på i våra städer och hamnar.

Men hoppas ni fått lite motstånd i alla fall :)

Även om alla våra 83 tappra krigare skulle gått man och kvinna ur husen, så skulle vi ha fått det tufft mot er.
    För de tre som tillhör er superba allians slåss alla med 30 tigrars styrka, vilket ändå skulle ha gjort att förhållandena i styrka hade varit 90 mot 83 till er favör.

Vi ska lägga oss i hårdträning, så att vi nästa gång ni hälsar på kan ge er det motstånd som en så magnifik och stridskunnig allians som -NWO- förtjänar.

Jag är glad att ni startat er underbara allians, för ni förgyller verkligen tillvaron för alla Ikariamfantaster som råkar stöta på er i spelet och här på Ikariams forum.

Önskar er all lycka och framgång och hoppas att jag med dessa blygsamma ord uppfyllt de krav som ni ställer för att fred åter ska råda mellan -NWO- och LSW.

Om så är fallet så bekräftar jag härmed att fred som sagt nu råder mellan oss.

Med vänlig hälsning!
    MrLejon
    Diplomat LSW
  • Lite motstånd stötte vi på :thumbup: Det är alltid roligt att kriga och jag tror nog vi skulle kunna hålla på ett tag till från våran sida om vi hade haft mera guld :thumbup: