Fredsförhandling LSW-KxH

• Diplomati

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Fredsförhandling LSW-KxH

Godkväll!
    Jag har de närmaste dagarna fört diskussioner med Nosferatu, ärad och beryktad slagskämpe från den lika ärade och beryktade
    alliansen Krixhjelters.
    Vi har kommit fram till att lägga ner stridsyxorna för denna gången.

KxH utropas härmed som segrare efter några veckors stridigheter.
    De har överglänst oss i LSW på de flesta punkter, trots att de endast är 1/3 i antalet medlemmar.

Jag får be om ursäkt att vi inte varit bättre på att bjuda upp till dans än vad vi varit.
    Till vårt försvar måste sägas det att vi inte hunnit ladda om tillräckligt sedan konflikten med Norse och många varit ganska stridströtta.
    Det i kombination av att det varit påsk och att vi i grunden är en fredlig allians, har gjort att KxH haft det relativt enkelt i de flesta strider.

Så vill härmed tacka KxH och dess medlemmar för väl genomfört arbete och hoppas vi i LSW ska ge er ett större motstånd om ni i framtiden kommer på idén att återigen hälsa på oss.

Väl mött ute på de vida haven(men inte i våra hamnar eller städer)!!!

Med vänlig hälsning!
    MrLejon
    Diplomat LSW
  • Mango wrote:

Godkväll!
    Jag har de närmaste dagarna fört diskussioner med Nosferatu, ärad och beryktad slagskämpe från den lika ärade och beryktade
    alliansen Krixhjelters.
    Vi har kommit fram till att lägga ner stridsyxorna för denna gången.

KxH utropas härmed som segrare efter några veckors stridigheter.
    De har överglänst oss i LSW på de flesta punkter, trots att de endast är 1/3 i antalet medlemmar.

Jag får be om ursäkt att vi inte varit bättre på att bjuda upp till dans än vad vi varit.
    Till vårt försvar måste sägas det att vi inte hunnit ladda om tillräckligt sedan konflikten med Norse och många varit ganska stridströtta.
    Det i kombination av att det varit påsk och att vi i grunden är en fredlig allians, har gjort att KxH haft det relativt enkelt i de flesta strider.

Så vill härmed tacka KxH och dess medlemmar för väl genomfört arbete och hoppas vi i LSW ska ge er ett större motstånd om ni i framtiden kommer på idén att återigen hälsa på oss.

Väl mött ute på de vida haven(men inte i våra hamnar eller städer)!!!

Med vänlig hälsning!
    MrLejon
    Diplomat LSW

Vidhåller freden mellan KxH och LSW!

Kul med så många små spelare som bjudit motstånd under veckorna :) Har blivit ett väldigt åkande trots att ni finns lite överallt... Daredevil och Beorn är väl dom som har verkat och låtit mest, i synnerhet Dd :)

En får tacka för motståndet!

/Röde Orm
    Ledare KxH
    Delta-Krixhjelters

Ledare KxH