Slutar !!

• Serversnack

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ave alla vänner och spelare.
      Då går en era i döden efter som jag ryuu skall sluta att spela efter alla dessa år Härskare sedan: 07.02.2010 11:24:43
      Det har varit trevligt att umgås och lära känna alla vänner och fiender på alla sätt.

Önskar jag skulle stanna kvar ! Men IRL har kommit ikapp och spelet är inte lika roligt längre samt kostnaden har ökat.

Må väl och ha så roligt ni kan :D :thumbsup: .

Mitt konto finns redan en till tänkt och hoppas hen bär fanan högt och krigar som aldrig för 8) .

Mvh
      Ryuu
    • Lycka till IRL.... :) ...men trist att du slutar

Det har varit trevliga bataljer oss emellan och no hard feelings. Spelet är verkligen inte som det en gång var, men man hoppas ju att det ska bli bättre.

Ha det gott där ute så kanske vi ses en annan gång på en annan planet...:D

• Tack Kecke ! du har varit guld värd ända från början.....
      Kommer sakna dig och din roll i min värld :whistling: ;( :S

Ja du Itachi du om någon borde vara kvar på ika :) så finn tid så inte ika rasar helt ihop

RYuu
    • Synd att du slutar, men vist av dig att välja det riktiga livet framför det virtuella. Och om den dagen kommer, då du längtar tillbaka till Ikariams gröna änger och böljande blå hav, då är du så välkommen tillbaka.

Måste dock tillägga att hårt arbete är det som gör spelet roligt, jag har betalat en enda gång och då blev mitt intresse gick faktiskt ner. Gäller säkert inte för alla men mitt tips för den som brukar betala och som börjat tröttna, testa att köra utan att betala något, kanske kan lyckan återfinnas bland hårt arbete.

Men önskar dig all lycka i framtiden, om du nu läser detta (önskar dig självklart det även om du inte läser detta) och förhoppningsvis kanske vi ses någon gång i framtiden.

Mvh/Tofo

PS: Jag insåg nu i efterhand att jag var två veckor för sen...
      Inrikesminister White Knights
      "In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move." - Douglas Adams