Ikariam SE

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Trevligt om ni orkar stoppa fusket!

3

123abc

Recent Activities

• 123abc -

Replied to the thread Trevligt om ni orkar stoppa fusket!.

Men 30nord, om du nu stör dig på slow, varför hjälps ni två åt att befria hans hamn när jag står där?
  • 123abc -

Alltså, vem är denna människa egentligen? Han piratar på skoningslöst, är omöjligt att att föra diplomati med men så fort man anfaller honom militärt så går han i semesterläge. Nu plötsligt har han bestämt sig för att stanna kvar trots…
  • Röde Orm -

Det bästa vore nog att ta bort pirateriet och implementera något nytt för oss, nya byggnader, kortare byggtider osv.
  • Cooper -

Posted the thread Rabatter Discount on: ceasefire, archive espionage reports, troop info.

Thread
    20% discount on : - Ceasefire (all) 50% discount on : - Archive Espionage Reports - Troop Info När: Mellan den 18/11.2018 kl 00:00 till den 21/11.2018 kl 00:00 Ha Kul! Ditt Ikariam Team
  • 30nord -

Posted the thread Trevligt om ni orkar stoppa fusket!.

Thread
    Jag spelar på Epsilon, och tyvärr förekommer där mycket fusk med Pirateriet . Jag har ju IP delning för att så är ju reglerna.Men dom som inte har IP delning och har 16 kolonier där enbart matar med Piratpoäng och känner sig väldigt…